سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نظر بدین شارژ رایگان ایرانسل وهمراه اول بگیرید (سه شنبه 87/5/15 ساعت 12:14 صبح)

سلام من عرفان اسپایدر من هستماگر شما درخبرنامه ی وبلاگ و نظر سنجی وبلاگ وشرکت کنید من کد شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول  را به ایمیل شما ارسال می کنم در ضمنر باید بگویم به صورت اتوماتیک سیستم وبگذر ارسال می کند. باری دریافت کد باید در خبر نامه عضو شوید. وو قتی عضو شدید علاوه بر دریافت ایمیل های روزانه شارژ رایگان ایارنسلو همراه اول می گیرید. در ضمن پس از این که در نظر سنجی شرکت کردید باید یک نظر داده البته نظراتی قابل اجرا چون بعضی ها نظرات خوبی نمی دهند اگر شما نظر درباره ی انتقاد و پیشنهادی به من دارید در مورد وبلاگ دارید بگویید . و سخن اخر: اگر نظری دادید که واقا یکی از مشکلات وبلاگ بود کد شارژ را  برای ایمیل شما جداگانه ارسال می کنم البته خودم فرقش هم این است که ترفند های جالبی از ایرانسل وهمراه اول  اضافه ارسال می کنم.

با تشکر عرفان اسپایدر من





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 946 بازدید
  • درباره من

  • وبلاگ خصوصی عرفان مبشر
    عرفان مبشر
    با سلامن عرفان اسپایدر من در این وبلاگ قصد دارم شما را بهترین وبرترین نرم افزار های روز دنیاو دانلود بازی نرم افزار و همچنین کیفیت بازی و کد تقلب و... شما می تاونید پس دادن یک نظردر نظر سنجی انتقادو یا پیشنهادی در نظرات وبلاگ و پس از عضو شدن در خبرنامه علاوه بر این که ما را خشنود کرده کد شارژ رایگان ایارنسل و همراه اول را به ایمیل شما از طریق خبر نامه ی وبلاگ به صورت اتوماتیک ارسال می شود عرفان اسپایدر من 12 ساله ازیزد
  • اشتراک در خبرنامه
  •